Wykład Piotra Pietrzaka pt. Nowoczesne metody komunikacji dwukierunkowej z klientem.
Komunikacja marketingowa i budowanie długotrwałej relacji z klientem, stały się kluczowymi obszarami zainteresowania firm i ich działów sprzedaży. Szeroka wiedza o kliencie poprawna segmentacja grupy docelowej i dopasowanie komunikatu są podstawowymi narzędziami umożliwiającymi zwiększenie obrotów na istniejącej bazie odbiorców. Sama przekazana informacja staje się mniej ważna od kontekstu w którym zostaje dostarczona. Technologia wsparta socjologią i psychologią odgrywa kluczową rolę w tym procesie. Wiedza ta jest tym ważniejsza, że umożliwia również szybkie dopasowanie oferty do potrzeb rynku i pozwala zdobyć przewagę konkurencyjną. O tych i innych rozwiązaniach będziemy mieli okazję porozmawiać w trakcie spotkania.
Wykład odbędzie się w czwartek, 4 grudnia 2014 roku, na Auli WZ-1 Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Zapraszamy!
Piotr Pietrzak – Chief Technology Officer (CTO) IBM Polska i Kraje Bałtyckie. Entuzjasta i technologiczny ewangelista, od 17 lat związany z branżą IT. Specjalizuje się w projektach optymalizacji i transformacji przedsiębiorstw. Odpowiedzialny za rozwój rynku cloud computing w Polsce. Jest członkiem 32-osobowej grupy Innovation Network, zajmującej się w IBM rozwijaniem nowatorskich rozwiązań. W 2008 r. został przez tę grupę wybrany IBM Chief Technologist of the Year spośród innych specjalistów pełniących tę rolę w IBM na całym świecie. Odpowiedzialny jest też za współpracę z funduszami inwestycyjnymi typu VC/PE w ramach programu IBM Global Entrepreneur. Autor wielu branżowych publikacji. Przełamuje schematy, promuje innowacje. Miłośnik szybkich motocykli, otwartych standardów i umysłów.