Wieczory z marketingiem to cykliczne wydarzenia organizowane przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe. Odbywają się kilka razy w roku w różnych lokalizacjach. Wieczory to spotkania z ekspertami, praktykami – przedstawicielami branży, m.in. dyrektorami firm, właścicielami agencji reklamowych i marketingowych, przedsiębiorcami, przedstawicielami środowiska akademickiego.
Główną ideą Wieczorów jest transfer wiedzy pomiędzy prelegentami i uczestnikami spotkań, uczenie się nawzajem i wymiana doświadczeń. To również świetna okazja do integrowania środowiska marketingowego, nawiązania nowych kontaktów i inicjowania współpracy w przestrzeni biznesowej.
Gośćmi Wieczorów byli m.in.:
- dr Jacek Pogorzelski (JacekPogorzelski)
- Józef Kloch (KEP)
- Piotr Fuglewicz (TechMine)
- Monika Sienkiewicz (empiria.co)
- Kamil Otto-Walter Popławski (walter-poplawski.com)
- Monika Janik (Stylistaubioru)
- dr Anna Miotk (AnnaMiotk)
- Maciej Budzich (Mediafun)
- Piotr Pietrzak (IBM)
- Karolina Karolczak (AgrosNova)
- Jacek Dziura (SARE, Fibaro)
- dr Tomasz Wełna (Polskalitera)
- Grzegorz Navara (abcportal)
- Artur Kurkiewicz (Kurkiewicz.pl)
- Magdalena Dembińska (PwC)
- prof. Henryk Mruk
- Sebastian Drobczyński (marketingpolityczny.com.pl)
- Karol Wolski (KarolWolski)
- Tomasz Karwatka (Divante)
- dr Kazimiera Kotra (WSB)
- Maciej Stanush (Stanusch.com)
- Paweł Tkaczyk (Paweł Tkaczyk)
- Grzegorz Turniak (Turniak.pl)
- Karolina Semeniuk (sparcmedia.com)
- dr Andrzej Garpich (pbi.org.pl)
- Justyna Dziuma (3W)
- Marcin Cichoń (unity.pl)
- Kamil Otto Walter Popławski (Walter-Poplawski)
- Przemysław Rusiecki (Anomail)
- Robert Stępowski (marketingmiejsca.com.pl)
- Jacek Szlak (marketingprzykawie.pl)
- Marcin Okarmus (Comarch Technologies)
- Mira Fronczek, Aleksander Buczkowski (BCMM – badania marketingowe)
- Maciej Ossowski (Getresponse)
- Kamil Brożek (Justwifi)
- Tomasz Sobisz (MW-Estakada)
- Jakub Korczyński (Giant Lazer)
- dr Albert Hupa (Ircenter)
- Andrzej Ogonowski (smsapi.pl)
- Hubert Olszowski, Paulina Nowakowska, Magdalena Calik (Salesmanago)
- Daniel Rydel (Webankieta.pl)
- Jaromir Matulewicz (KIPPiM)
- Maciej Maciejewski (Network Magazyn)
- Mateusz Czech (Brand24)
- Tomasz Stopka (SEMIRAI)
- Maciej Złobiński (ACTIVUS) i wielu innych.
Marketing jest dyscypliną wielopłaszczyznową, wymagającą szerokiej wiedzy zarówno biznesowej, ekonomicznej, znajomości zagadnień związanych z psychologią i socjologią, jak i oczywiście specjalistycznej wiedzy i umiejętności sprawnego poruszania się w obszarach technik promocji, PR, budowania strategii marketingowych i sprzedażowych, specyfiki mediów i narzędzi internetowych. Dlatego każdy z zapraszanych prelegentów prezentuje inny, wybrany przez siebie obszar marketingu i własną jego wizję.
Wieczory z Marketingiem odbywają się zazwyczaj w czwartki, w godzinach 17.00 – 21.00.
Czas jednej prelekcji wynosi ok. 25 min. Po prelekcji rozpoczyna się sesja pytań i dyskusja uczestników z prelegentem.