Kongresy Ludzi Marketingu to największe wydarzenia branżowe organizowane przez ŚTM.
Wykłady i warsztaty prowadzone przez ekspertów są okazją do wieloaspektowego spojrzenia na bieżące zjawiska w marketingu, zapoznania się z najnowszymi narzędziami i funkcjonalnościami oprogramowania, wreszcie dają możliwość spotkania, rozmowy i integracji środowiska.
Kongres Ludzi Marketingu to wydarzenie całodzienne, które składa się z wykładów wraz z dyskusją oraz warsztatów.
Udział w Kongresie Ludzi Marketingu wzięli m.in.:
- Maciej Stanush (Stanusch.com)
- Aleksander Buczkowski (BCMM Badania Marketingowe)
- Jarosław Góra, Mateusz Dąbroś i Bartosz Pudo (Kancelaria Ślązak, Zapiór i Wspólnicy)
- Karol Wolski (KarolWolski)
- Sebastian Drobczyński (marketingpolityczny.com.pl)
- Katarzyna Okularczyk (IBM)
- Przemysław Rusiecki (Anomail)
- dr Anna Miotk (AnnaMiotk)
- dr Jan Grzenia
- Justyna Dziuma (3W)
- Zbigniew Dziczkowski (Develop Polska)
- Antoni Kreis (Stowarzyszenie Artystów Fotografików)
- Wojciech Majeran (Forum Biznesu Sportowego)
- prof. Arnold Pabian (Politechnika Częstochowska)
- dr Tomasz Wełna (PolskaLitera)
- Marcin Maj (OS3)
- Karolina Karolczak (AgrosNova)
- Monika Janik (Stylistaubioru)
- dr Anna Adamus-Matuszyńska
- Piotr Dzik