PROGRAM
II KONGRESU LUDZI MARKETINGU
02.04.2008 r.
Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego
8.15 – 9.00
Rejestracja uczestników Kongresu
9.01 – 9.10
Powitanie uczestników i oficjalne otwarcie Kongresu –
Wiesław Bełz, Maciej Mitręga, Paweł Sikora (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)
Adam Latocha (Simple)
9.10 – 9.30
Przaśność marketingowa a marketing relacji – Maciej Mitręga (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)
9.31 – 9.55
Prezentacja programu Kongresu, prezentacja prelegentów i sponsorów Kongresu –
Wiesław Bełz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)
9.56 – 10.20
Wykorzystanie technik sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z klientem (CRM) – Maciej Stanusch
10.21 – 10.43
Jak zastosować CRM do wsparcia sprzedaży B2B – Adam Latocha (Simple)
10.43 – 11.00
Przerwa integracyjna
11.00 – 13.00
Sesja warsztatowa nr I
Podstawy marketingu internetowego. Organizacja marketingu w firmie, terminologia marketingu
Raport o e-mailingu – Dominik Dobko (Marketing Maestry),
Jak powstają bazy danych? – Mariusz Mrozowski (HBI),
Anomaile w firmach czyli możliwości i zagrożenia, w marketingu e-mailowm – Przemysław Rusiecki (Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach)
Organizacja działu marketingu w firmie dużej, małej i średniej – Czesław Bzduła (Śląskie Towarzystwo Marketingowe).
Jak powstawał Polsko-Angielski Słownik Terminów Marketingowych – Roman Kozierkiewicz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe).
Sesja warsztatowa nr II
Przegląd ofert oprogramowania CRM na polskim rynku
Janusz Latacz (Simple)
Michał Lipicki (BS4)
Edwin Chmielewski (Betasoft)
Paweł Psuty
13.01 – 14.15
Przerwa na obiad
14.15 – 14.50
Jak występować na konferencjach, aby był z tego jakikolwiek pożytek? – Wojciech Murzyn
14.51 – 15.20
Wykorzystanie techniki filmowej do celów promocyjnych w przedsiębiorstwie – Antoni Kreis (Stowarzyszenie Artystów Fotografików)
15.21 – 15.45
Mistrzostwa Marketingowców konkurs wiedzy z zakresu marketingu i CRM – Wiesław Bełz(Śląskie Towarzystwo Marketingowe)
15.46 – 16.15
Co warto wiedzieć o marketingu sportowym – Wojciech Majeran (Forum Biznesu Sportowego)
16.16 – 16.45
Ogłoszenie wyników Mistrzostw Marketingowców, wręczenie nagród – Wiesław Bełz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)
16.46 – 17.00
Zakończenie Kongresu
Degustacja wina (prowadzona przez firmę Domain Menada)