PROGRAM
I KONGRESU LUDZI MARKETINGU
04.04.2007 r.
Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego
8.15 – 9.30
Rejestracja uczestników Kongresu
9.00 – 9.30
Projekcje filmów na temat województwa
9.30 – 9.35
Wiesław Bełz, Paweł Sikora, Maciej Mitręga, Eugeniusz Rajewicz Magdalena Rajewicz,
Otwarcie Kongresu – powitanie uczestników. Odczytanie przesłanie Marszałka Województwa Śląskiego oraz innych gości honorowych
9.36 – 9.45
Marketing jako wielkie i inspirujące pole innowacji technologicznych – Luk Palmen – Szef RIS Silesia
9.46 – 9.55
Oferta szkoleniowa Prospero dla marketingowców województwa śląskiego – Ewa Ludwig (Prospero)
9.56 – 10.20
Panel dyskusyjny:
Czy warto zajmować się marketingiem, czy warto wdrażać CRM, czy dobry marketing naprawdę jest dla firmy taki ważny?
Dariusz Mazur, Paweł Psuty, Sylwester Kubiak, Janusz Czauderna, Maciej Tesławski, Maciej Zachara, Wojciech Murzyn, Sylwester Kubiak,
10.21 – 10.30
Lojalność klienta na rynku B2B w świetle wyniku badań własnych – dr Maciej Mitręga
10.31 – 10.55
Koncepcja CRM na tle innych rozwiązań organizacyjnych marketingu – dr Maciej Zachara
10.56 – 11.20
Komunikacja marketingowa niezbędny oręż współczesnego marketingowca – Maciej Tesławski
11.21 – 11.35
Przerwa integracyjna
11.36 – 12.00
Czym jest i co z sobą przynosi Web 2.0 – marketing społecznościowy – Dr Mariusz Mazur
12.00 – 12.20
Wybór CRM, czyli na co zwrócić uwagę przed zakupem oprogramowania – Dr Mariusz Mazur
12.21 – 12.40
Jak korzystać z marketingowych baz danych, jak korzystać z portalu www.pkt.pl – Sylwester Kubiak (PKT)
12.41 – 13.00
Jak wdrożono CRM w telewizji wysokiej rozdzielczości „N” – Paweł Psuty
13.01 – 13.20
Kiedy firmy mówią ludzkim głosem – język komunikacji marketingowej – Wojciech Murzyn
13.21 – 14.00
Przerwa integracyjna
14.01 – 14.25
Sesja dyskusyjna nr I
Znaczenie i organizacja marketingu w strukturze firmy
Maciej Tesławski
Eugeniusz Rajewicz,
Janusz Czauderna
Sesję prowadzi dr Maciej Mitręga
14.26 – 14.55
Sesja dyskusyjna nr II
Marketing bezpośredni – mailing i e-mailing, telemarketing i spotkania biznesowe – jak to robić?
Sylwester Kubiak
Maciej Tesławski
Eugeniusz Rajewicz
Wojciech Murzyn
Janusz Czauderna
Sesję prowadzi dr Maciej Mitręga
15.01 – 15.45
Sesja dyskusyjna nr III
Przegląd ofert CRM na polskim rynku, wystąpią reprezentanci firm
Andrzej Szymczyk
Maciej Zachara
Paweł Psuty
Sesję prowadzi Wiesław Bełz
16.00 – 16.40
Mistrzostwa Marketingowców
Wiesław Bełz, Maciej Mitręga, Eugeniusz Rajewicz
16.41 – 17.00
Losowanie nagród
Zakończenie Kongresu