Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz Instytut Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej zapraszają 17 stycznia 2019 r. na 73. Wieczór z marketingiem w Częstochowie przy ul. Armii Krajowej 19B – Sala 107 (sala Rady Wydziału).
– Co to jest machine learning i jakie jest jego zastosowanie,
– Jaka jest rola machine learning w eCommerce,
– Obecna faza rozwoju machine learning,
– Przykłady zastosowań machine learning,
– Jakie są podstawowe atrybuty i historia marketingu sieciowego,
– MLM vs piramidy finansowe,
– Jak rozpoznać zakazaną sprzedaż lawinową,
– Wady i zalety MLM,
– Jaka jest rola i możliwości charbotów w marketingu,
– Jak wykorzystać bota na messengerze,
– Jakie narzędzia są niezbędne do budowy botów,
– Czy tworzenie chatbotów jest trudne?
17.00 – 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.15 – 17.20
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM)
17.20 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania)
Machine Learning – przyszłość marketingu? – Magdalena Calik (Key Account Manager w SALESmanago)
18.10 – 19.00 (prezentacja + czas na pytania)
Social media w dobie chatbotów – Mateusz Czech (Head of Chatbots w Brand24)
19.00 – 19.15 – Przerwa integracyjna
19.15 – 20.00 – (prezentacja + czas na pytania)
Network Marketing. Biznes XXI wieku – Maciej Maciejewski (Redaktor naczelny „Network Magazynu”).
20.00
Zakończenie 73. Wieczoru z marketingiem.
Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
ul. Armii Krajowej 19B
sala 107 (I piętro – sala Rady Wydziału)
Duży i bezpłatny parking przy ulicy Akademickiej
Mapa dojazdu
Magdalena Calik
Z marketingiem związana od 10 lat. W Benhauer odpowiedzialna za strategię i całościowy proces implementacji marketing automation. Opiekuje się największymi światowymi markami, które wykorzystują w swojej działalności SALESmanago w celu komunikacji z klientem. Ponadto odpowiada za rozwój i wdrożenie machine learning. W wolnych chwilach podróżuje i zaczytuje się w reportażach.
Maciej Maciejewski
Dziennikarz, publicysta, entuzjasta przedsiębiorczości i biznesu, zwłaszcza systemu network marketing (marketing sieciowy, MLM). Pomysłodawca i redaktor naczelny „Network Magazynu” – jedynego w Polsce, niezależnego pisma dla sektora DS/MLM. Współtwórcą pierwszego na świecie „Klubu TOP Liderów MLM”, twórca instytutu szkoleniowego „Akademia MLM” – jednostki edukacyjnej, skupiającej pod jednym szyldem światowej sławy specjalistów z różnych dziedzin, której zadaniem jest organizacja szkoleń, konferencji i seminariów z zakresu przedsiębiorczości, biznesu i sprzedaży oraz pomoc w inicjowaniu nowych firm MLM. Prywatnie ojciec dwóch przecudownych księżniczek – Wiktoria Otylia i Otylia Wiktoria. Jego zainteresowania oscylują wokół historii. W szczególności studiuje tajemnice i zagadki średniowiecza, wojskowości polskiej oraz sławnych bitew, które wpływały na losy świata. Portale: www.networkmagazyn.pl oraz www.biznesfan.pl.
Mateusz Czech
Mateusz Czech – Head of Chatbots w Brand24. Konsultuje projekty, szkoli oraz ewangelizuje polski rynek z obszaru Messenger Marketingu. W grudniu 2016 r. zbudował swojego pierwszego chatbota. Autor tekstów dla Marketer+ i Sprawny Marketing. Autor bloga www.mateuszczech.pl. Wykładowca SWPS we Wrocławiu, Social Media & Content Marketing WH AGH. Prywatnie wielki fan marki Apple.