Miło nam zakomunikować, iż Śląskie Towarzystwo Marketingowe, objęło patronatem monografię pt. Marketing. Koncepcje
i doświadczenia pod redakcją naszych członków Henryka Mruka i Artura Sawickiego.
Patronat nad książkę objęło:
Śląskie Towarzystwo Marketingowe;
Polskie Centrum Heurystyki;
Wyższa Szkoła Zarządzania i Psychologii w Poznaniu;
Akcelerator Wiedzy Technicznej;
Adstelligence;
Europejskie Centrum Jakości i Promocji;
Anomail;
l’expertlab;
Hurton;
Fundacja Eltrox Razem Bezpieczniej
Agencja Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz;
Stowarzyszenie Nostra Patrumque Memoria.
Projekt okładki wykonał członek Naszego Towarzystwa Artur Kurkiewicz.
Spis treści
Rozdział 1
Henryk Mruk
Neuronauka na usługach marketingu
Rozdział 2
Maximilian Jan Kowalik
Wpływ animacji klipów muzycznych na klienta w branży usług
Rozdział 3
Joanna Roszak, Kamila Lewandowska
Strony internetowe kancelarii prawnych na przestrzeni 20 lat (2004–2024)
Rozdział 4
Tomasz Frasoński, Anna Jaruga-Rozdolska
Tekstylna architektura. Potencjał wykorzystania wyrobów włókienniczych w działaniach marketingowo-promocyjnych
Rozdział 5
Daniel Tokarski, Martyna Czernek
Znaczenie logistycznej obsługi klienta w handlu detalicznym
Rozdział 6
Katarzyna Jämsä
Marketing turystyki wiejskiej i agroturystyki
Rozdział 7
Przemysław Rusiecki
Wybrane narzędzia i aspekty użycia AI w e-marketingu
Rozdział 8
Barbara Szymoniuk, Stanisław Skowron
Demarketing i jego rola w obliczu zjawiska galopującego popytu
Rozdział 9
Zbigniew Spyra, Michał Pyjas
Wykorzystanie narzędzia deepfake w komunikacji marketingowej a społeczna odpowiedzialność biznesu z perspektywy pokolenia Z-wyniki badań eksploracyjnych
Rozdział 10
Joanna Ziomek
Przegląd rynku narzędzi AI i ich funkcji pod kątem wsparcia procesów zarządzania reklamą
Rozdział 11
Maciej Szafrański, Dominik Szafrański
Wykorzystanie AI w opracowaniu programów kształcenia marketingowego dla kierunków menedżerskich
Rozdział 12
Kamil Ligienza
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu
Rozdział 13
Lechosław Garbarski
Kreatywność i talent menedżerów marketingu
Rozdział 14
Artur Sawicki, Kamila Grochowina
Czy sztuczna inteligencja zmieni marketing? Perspektywa firmy i klienta