Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na 82. Wieczór z marketingiem w formule online, który odbędzie się 21 marca 2024 r.
Rozpoczęcie transmisji na Facebooku Towarzystwa o godz. 18.00.
– jak zarządzać i interpretować zbiorem danych generowanych przez technologie cyfrowe?
– jak marki analizują własną komunikację marketingową?
– jakie narzędzia umożliwiają przetworzyć i zrozumieć dane jakościowe (komentarze, opinie itp.)?
– jak analizować zachowania społeczności i pojedynczych odbiorców w cyfrowym świecie?
– jaka jest przyszłość copywritingu (ai generated vs human generated)?
– angażowanie konsumentów – od programów lojalnościowych po społeczności w modelu online first i jak wspierać ich tworzenie wykorzystując nowe technologie, w tym AI?
18.00 – 18.05
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM)
18.05 – 18.40
Analiza komunikacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – Michał Pyjas (Założyciel agencji Adstelligence; analityk i projektant komunikacji marketingowej oraz oprogramowania)
18.40 – 19.15
Nowa era komunikacji: synteza technologii AI, analizy zachowań i współtworzenia społeczności w świecie cyfrowym – Mateusz Zapart (Konsultant ds. sztucznej inteligencji; specjalizuje się w usprawnianiu procesów biznesowych z wykorzystaniem AI.)
19.15 – 19.40
Pytania od uczestników, podsumowanie i zakończenie 82. Wieczoru z marketingiem.
Mateusz Zapart
Konsultant ds. sztucznej inteligencji, wieloletni menadżer z doświadczeniem w różnych branżach, od finansowej przez medyczną aż po branżę nowych technologii. Certyfikowany coach i trener umiejętności miękkich. Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych koncentruje się na łączeniu umiejętności miękkich z umiejętnościami technicznymi, co umożliwia swobodniejsze korzystanie z nowoczesnych technologii uczestnikom procesu. Stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
- Doświadczony COO i członek zarządu, specjalizujący się w usprawnianiu procesów biznesowych z wykorzystaniem AI.
- Ekspert w dziedzinie wykorzystania sztucznej inteligencji w różnych sektorach, w tym ubezpieczeniach, zdrowiu i IT.
- Pracownik i współzałożyciel kilku firm technologicznych wykorzystujących technologię AI do rozwiązywania określonych problemów biznesowych.
- Posiada bogate doświadczenie w wielu branżach, od finansowej po technologiczną.
Profil na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/mateuszzapart/
Michał Pyjas
Od lat zajmuje się tworzeniem i współtworzeniem komunikacji dla organizacji działających w Internecie. Swoje doświadczenie zdobywał pracując zarówno po stronie agencji, in-house oraz jako freelancer. Przeszedł przez wszystkie szczeble w hierarchii agencji marketingowych i PR. Tworzył i współtworzył koncepcyjne plany kampanii, identyfikacji wizualnej, scenariusze, montował filmy, tworzył na potrzeby marketingowe wysokojakościowe teksty specjalistyczne, prowadził działania organiczne na Facebooku, projektował witryny internetowe oraz programował. Aktualnie zarządza własnym zespołem rozproszonym – realizując kompleksowe projekty internetowe i marketingowe w obszarze Internetu. Obecnie doktoryzuje się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Profil na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/michalpyjas/