Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na 80. Wieczór z marketingiem w formule online, który odbędzie się 19 października 2023 r.
Rozpoczęcie transmisji na Facebooku Towarzystwa o godz. 18.00.
– Potencjał a zagrożenia ze strony sztucznej inteligencji w działalności marketingowej;
– Czy sztuczna inteligencja to obecnie narzędzie analizy danych stosowane w marketingu?
– Ile człowieka jest w sztucznej inteligencji?
– Czy analiza SWOT w pełnie charakteryzuje specyfikę sztucznej inteligencji?
– Czy w dobie przepisów o ochronie danych cold mailing jest legalny?
– Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w e-mail marketingu?;
– Wykorzystanie GPT do generowania tekstów, które wyglądają jakby pisane były przez człowieka;
18.00 – 18.05
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM)
18.05 – 18.40
Krótka analiza SWOT sztucznej inteligencji (AI) wykorzystywanej w działaniach marketingowych – Kamil Ligienza (Specjalista ds. innowacyjnych narzędzi i technik marketingowych)
18.40 – 19.15
Wykorzystanie sztucznej inteligencji na potrzeby cold mailingu – dr Przemysław Rusiecki (Ekspert ds. e-marketingu)
19.15 – 19.40
Pytania od uczestników, podsumowanie i zakończenie 80. Wieczoru z marketingiem.
Kamil Ligienza
Kierownik ds. marketingu i PR Akademii Górnośląskiej w Katowicach, specjalizujący się w wykorzystywaniu innowacyjnych narzędzi i technik marketingowych oraz grafice komputerowej. Współpracownik Śląskiego Centrum Inżynierii Prawa, Technologii i Kompetencji Cyfrowych CYBER SCIENCE. Organizator ponad 200 konferencji i szkoleń z dziedziny cyfryzacji prawa, zarządzania i marketingu. Współtwórca Szkoły Bankowości i Finansów Związku Banków Polskich.
Prywatnie miłośnik muzyki, gry na gitarze, roweru i wschodnich sztuk walki.
dr Przemysław Rusiecki
Informatyk, doktor nauk ekonomicznych, ekspert w dziedzinie e-marketingu. Wieloletni praktyk i nauczyciel akademicki, który od ponad 20 lat związany jest z Akademią Górnośląską w Katowicach (dawniej GWSH). Pasjonat technik komputerowych i wykorzystania nowych technologii w biznesie. Autor pierwszego polskiego systemu do e-mail marketingu typu desktop, który od wielu lat rozwijany jest we współpracy z firmami z sektora MŚP.
Członek Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, absolwent Uniwersytetu Śląskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Właściciel firmy AnoMail Software, wydawcy systemu komputerowego do realizacji masowych wysyłek e-mail wspomaganych przez sztuczną inteligencję w modelu GPT.