17.00 – część wstępna Wieczoru
17.10 nowości na stronie Towarzystwa zaprezentuje Artur Kurkiewicz (ŚTM).
17.20 Pozytywna energia w neuromarketingu
O badaniu neuromarketingowym przekazów reklamowych ostatniej kampanii reklamowej województwa śląskiego opowie Adam Hajduga (zastępca dyrektora Wydziały Promocji i Współpracy Międzynarodowej Województwa Śląskiego w Urzędzie Marszałkowskim). Badanie przeprowadzono w LAB–olatorium.
18.10 Przerwa
18.25 CUSTOM PUBLISHING
Jak wykorzystywać książkę w komunikacji marketingowej. Ideę przybliżą Mieszko Tomański (custom publishing&b2b manager) oraz Adam Blaska (dyrektor handlowy) z renomowanego wydawnictwa Helion.
19.15 Przerwa
19.30 Sponsoring sportowy
O dylematach sponsora i sponsorowanego. Robert Bogacki (ŚTM) opowie o swoich doświadczeniach marketingowych i sportowych
20.00 Przerwa
20.15 Seks przereklamowany
Co chcielibyście wiedzieć o seksie w reklamie, ale baliście się zapytać… Woody Allen zapewne nie dojedzie, dlatego felieton przygotował Artur Kurkiewicz (ŚTM)
20.55 Zakończenie Wieczoru