Jak radzą sobie z marketingiem i reklamą – impresje
z przedwakacyjnej podróży do Toskanii zaprezentuje Wiesław Bełz (ŚTM).
17.35 Adtaily rok po starcie
O systemie zarządzania kampaniami w internecie oraz jednym z nagorętszych i najciekawszych projektów w polskim internecie opowie Marta Klimowicz (Community Manager Adtaily, doktorantka socjologii, badaczka Internetu). Niezwykle istotne jest to, że Adtaily jest polskim, w wielu aspektach nowatorskim, projektem. W kwietniu tego roku Adtaily wyruszyło na podbój światowego Internetu.
18.20 Przerwa
18.35 Internetowe dobre bakterie
Czyli jak wykorzystać newsletter w działaniach marketingowych – o tym gdzie w marketing-miksie jest rola newslettera, jak go zaprojektować, na co zwrócić uwagę wybierając rozwiązanie technologiczne, jak powiązać newsletter z crm i stroną www… Oraz wielu innych praktycznych aspektach komunikacji za pomocą newslettera opowie Adam Latocha (konsultant biznesowy z bogatą wiedzą i ponad dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie systemów erp i crm, marketingu i sprzedaży B2B. Wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, współpracujący także z Akademią Ekonomiczną w Katowicach i Akademią Techniczno-Humanistyczną z Bielska-Białej).
19.25 Przerwa
19.40 Rzeczpospolita Polska
Logo i PR, czyli problemy z tożsamością
Prezentacja Artura Kurkiewicza (ŚTM) o polskich symbolach narodowych – ich historii, znajomości, rozumieniu i traktowaniu – w kontekście Corporate Identity oraz National Identity – a także o tym jak wykorzystać historyczne postaci i zdarzenia w promocji i skutecznym budowaniu dobrego wizerunku kraju.
20.55 Zakończenie Wieczoru