17.00 – cześć wstępna
Co słychać w Towarzystwie. Przyjęcie nowych członków, wręczenie im certyfikatów Towarzystwa.
17.11-17.30 – Słownik Marketingowy: Targi i imprezy wystawiennicze jako narzędzie marketingu – Wiesław Bełz (STM)
17.31-18.00 – Jakich Klientów Przedsiębiorstwo Potrzebuje i Czym Ich Pozyskać – Czesław Bzduła (Śląskie Towarzystwo Marketingowe, WebaConsulting)
18.30 – część główna
18.01-19.30- Wieczór Autorski: Tomasz Karwatka: Jak zwiększyć skuteczność marketingu w Interncie. Co to jest usability? Przykłady z życia wiodących firm internetowych.
20.00 – część klubowa wieczoru
19.30-21.00 – Co można było w tym roku obejrzeć na targach Cebit 2010 w Hanowerze? – relacjonuje Adam Latocha.
– Jak wygląda najdroższy na świecie marketing targowy i czy jest tych pieniędzy wart? Slajdy i kilkanaście krótkich kilku-kilkudziesięciosekundowych filmików.
– Jak urządzić stoisko targowe w polskich realiach i jak uprawiać marketing targowy, aby był on efektywny?
21.00 – Dla „wytrwałych” omówienie książki Tomasza Karwatki – Usability. w e-biznesie. Co kieruje twoim klientem? Helion 2009