18.00
Dyskusja z udziałem menedżerów firm i instytucji związanych z branżą szeroko rozumianej kultury i sportu
Problemy dyskusji:
– jak dotrzeć z ofertą kulturalną do różnych grup mieszkańców Śląska?
– które kanały komunikacji marketingowej są najbardziej użyteczne?
– jak organizować komórkę marketingowo-promocyjną w instytucji kulturalnej, jak w przedsiębiorstwie związanym z tą branża?
– co (w dziedzinie kultury) jest ważniejsze PR czy reklama?
– jakie są szanse Katowic na tytuł europejskiej stolicy kultury?
Udział w dyskusji wezmą:
Przemysław Smyczek, kierownik wydziału kultury Urzędu Marszałkowskiego,
Tomasz Sobisz (Telewizja Polska SA),
Adam Pawlicki (Stadion Śląski SA),
Tomasz Szabelski (Stowarzyszenie Inicjatywa),
Katarzyna Pryc (Kinoteatr Rialto),
Bartek Szwedowski (Wirtualna Polska),
Arkadiusz Sikora (fan muzyki heavy- metal, uczestnik licznych koncertów w Spodku),
Artur Kurkiewicz (Śląskie Towarzystwo Marketingowe)
20.00 – część klubowa wieczoru
Coaching niezbędne narzędzie marketingowa; przykłady wykorzystania coachingu dla podniesienia efektywności zespołów handlowych, w przygotowywaniu wystąpień publicznych, przy negocjowaniu kontraktów.