fbpx

12. Wieczór z marketingiem

17.00 – cześć wstępna

LEKTURY MARKETINGOWE:
Katarzyna Oryszczak prezentuje: Dale Carnegie: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi

SESJA DYSKUSYJNA WIECZORU:
Dobre dane marketingowe podstawą właściwych decyzji zarządczych
* Czy w bieżącej działalności korzystamy z baz marketingowych: sesja dyskusyjna z udziałem członków i sympatyków STM oraz zaproszonych ekspertów: Ewy Ziomko, Grzegorza Nowakowskiego, Aleksandra Kiebela, Piotra Gębskiego i Adama Latochy


18.00 – część główna
Bazy teleadresowe Kompass – niezastąpione narzędzie w arsenale nowoczesnego marketingowca (Stanisław Wilk)
– Kompass jako historyczna marka światowego marketingu
– Oferta Kompasu AD 2009 / 2010
– Sposoby wykorzystania marketingowych baz danych Kompasu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa/instytucji
– Jak połączyć walory bazy typu Kompass i wyszukiwarki Google?
„Dlaczego dane teleadresowe starzeją się tak szybko?” Prezentacja Wiesława Bełza

20.00 – część klubowa wieczoru
PODRÓŻE Z MARKETINGIEM:
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie – prezentacja Piotra Szostoka
Losowanie nagród dla „wytrwałych”: Dale Carnegie, „Jak zdobyć przyjaciół i …” oraz Martin Lindstrom – „Zakupologia”.

Degustacja win z piwnic Domain Menada