17.00 – cześć wstępna
Kotlera „Wielki chaos – zarządzanie i marketing w dobie turbulencji”
Spotkanie z zespołem wydawniczym MT Biznes, przygotowującym polską edycję Chaotics. The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulencje Philipa Kotlera
– Prezentacja książki w formie prezentacji
– Refleksje tłumacza „Chaotics..”
– Dylematy tłumacza literatury marketingowo-zarządczej, autora Słownika Terminów Marketingowych – Romana Kozierkiewicza
18.00 – część główna
Wieczór autorski prof. Henryka Mruka
Spotkanie z najwybitniejszym polskim specjalistą z zakresu marketingu. Szefem zespołu redakcyjnego XI wydania Marketing Management Philipa Kotlera. Autora licznych publikacji na temat zarządzania i marketingu.
– Neuromarketing – szanse i zagrożenia – refleksje Profesora na temat marketingu przyszłości i etyczności działań marketingowych
Partnerem Wieczoru i sponsorem nagród jest Wydawnictwo MT-Biznes.