fbpx

9. Wieczór z marketingiem

17.30 – cześć wstępna
Pokaz zdjęć z III Kongresu Ludzi Marketingu, w tym „strażackiego” zdjęcia gości i uczestników Kongresu. Pokaz „przedpremierowy” materiałów filmowych z Kongresu

18.30 – część główna
Pojedynek leksykonów i słowników dotyczących marketingu:
– Leksykon Marketingu – Iwony Kienzler (wyd CH Beck) – prezentuje Bogusław Kamiński
kontra!…
– Dictionary of Marketing Terms – Romana Kozierkiewicza (wyd CH Beck), prezentuje autor, Roman Kozierkiewicz kontra!…
– Słownik marketingu – Macieja Tesławskiego – (publikacja w Internecie w witrynie Directus pl), prezentuje Wiesław Bełz

20.00 – część klubowa wieczoru
Jak powstała kampania promocyjna „Śląskie Pozytywna energia”.
O początkach promocji województwa, o trudnej drodze do stworzenia przekonywującej formuły promocji Regionu, o współpracy z agencjami reklamowymi, w tym z agencją „Eskadra” opowie zastępca dyrektora wydziału promocji Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach – Adam Hajduga.

20.20 – wzniesiemy Toast! za odrodzenie (a może powstanie!) marketingu w Wolnej, Niepodległej Polsce (razem z innymi uczestnikami akcji zainicjowanej przez Gazetę Wyborczą). Sponsorem toastu jest piwnica win Domian Menada.