PROGRAM
VI KONGRESU LUDZI MARKETINGU
18.09.2015 r.
Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka
11.30 – 11.45
Przywitanie i otwarcie V Kongresu Ludzi Marketingu – Tomasz Sobisz (prezes ŚTM), Artur Kurkiewicz (wiceprezes ŚTM) i oraz Jadwiga Witek (CINiBA)
11.45 – 12.05
Nowoczesne podejście do informacji w bibliotece otwartej – Prof. dr hab. Dariusz Pawelec (CINiBA)
12.05 – 12.40
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta – Maciej Stanusch (Stanusch Technologies SA)
12.40-13.00
Zastosowanie Net Promoter Score w badaniach satysfakcji klientów – Aleksander Buczkowski (BCMM Badania Marketingowe)
13.00-13.35
SPiced hAM – aspekty prawne – Jarosław Góra (Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych)
13.35 – 14.15
Przerwa integracyjna
14.15-16.15
Warsztaty
Warsztat nr 1
Informacyjne narzędzia wspierania działań marketingowych – Jadwiga Witek i Tomasz Zięba (CINiBA)
Warsztat nr 2
E-commerce – dlaczego robisz to źle? – Mateusz Dąbroś i Bartosz Pudo (prawnicy kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy)
Warsztat nr 3
Marketing MMŚP – praktyczne wnioski z doświadczeń badawczych – Karol Wolski (naukowiec i praktyk)
16.15-16.45
Przerwa integracyjna
16.45-17.20
Dlaczego jedni wygrywają a inni przegrywają kampanie wyborcze w Polsce? Zarys czynników wpływających na sukces wyborczy – Sebastian Drobczyński (pionier i ekspert marketingu politycznego)
17.20-17.55
Quo vadis Augmented Reality? Hipotez kilka – Piotr Koźniewski (3R Studio Mobile)
17.55-18.30
Nowoczesne metody dwukierunkowej komunikacji z klientem – Piotr Pietrzak (CTO IBM Polska i Kraje Bałtyckie)
18.30
Zakończenie Kongresu