PROGRAM
V KONGRESU LUDZI MARKETINGU
19.09.2014 r.
Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka
10.00 – 10.45
Rejestracja uczestników
10.45 – 11.00 – Powitanie, prezentacja programu: Artur Kurkiewicz (prezes ŚTM), Tomasz Sobisz (wiceprezes ŚTM) oraz Jadwiga Witek (CINiBA)
11.00 – 11.30
Marketing w koncepcji Sustainbility – bariery i perspektywy rozwoju – prof. Arnold Pabian (dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej)
11.30 – 12.00
„Apolonia” z ogonkiem – o tym jak powstała polska czcionka narodowa i jak się spisuje. Co widzimy, gdy czytamy i jaką rolę odgrywa litera w reklamie od 2000 lat – dr Tomasz Wełna
12.00 – 12.45
7 dróg do autentyczności, czyli jak zmieniła się komunikacja i oczekiwania konsumentów – Marcin Maj (OS3)
12.45 – 13.30
Zwyczaje zakupowe Polaków – które działania promocyjne są bardziej skuteczne, a które mniej? – Karolina Karolczak (Agros Nova)
13.30 – 14.10
Przerwa integracyjna
14.10-16.00
Warsztaty
Warsztat nr I
Prawne aspekty prowadzenia kampanii reklamowej – warsztaty z konstruowania umów – B. Pudo i J. Góra
(Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych.
Warsztat nr II
Marketing w dobrym stylu, czyli jak świadomie budować własny wizerunek – Monika Janik (stylista ubioru)
Warsztat nr III
Informacyjne narzędzia wspierania działań marketingowych – Jadwiga Witek i Tomasz Zięba (CINiBA)
16.00 – 16.30
Przerwa integracyjna
16.30 – 17.15
Podjąć wyzwanie – nowa rola CMO w organizacji – Katarzyna Okularczyk (dyrektor Marketingu i Komunikacji IBM Polska i Kraje Bałtyckie)
17.15 – 18.00
Prawo autorskie w działalności reklamowej – Jarosław Góra (Ślązak, Zapiór i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych)
18.00 – 18.35
Eye tracking oraz inne techniki badań marketingowych, które wspomagają zarządzanie opakowaniem – Aleksander Buczkowski (BCMM)
18.35 – 18.50
Coaching marki osobistej – Olgierd Graca
18.50 – 19.30
Tożsamość wizualna polskich województw – dr Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik
19.30 – 19.45
Zakończenie Kongresu