PROGRAM
IV KONGRESU LUDZI MARKETINGU
13.09.2013 r.
Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka
12.15 – 12.50
Preludium – zwiedzanie CINiBA
13.00 – 13.10
Powitanie, rozpoczęcie Kongresu
13.10 – 13.20
Dlaczego Kongres Ludzi Marketingu odbywa się właśnie tutaj? – Jadwiga Witek
CINiBA to nie tylko piękny obiekt architektury – to przede wszystkim wyjątkowo funkcjonalne i przyjazne miejsce poszukiwania wiedzy. Stworzone do pracy z dostępem do olbrzymich zasobów bibliotecznych – tradycyjnych oraz cyfrowych. Jest także miejscem wyjątkowych wydarzeń, takich jak koncerty, wystawy, spotkania autorskie oraz IV Kongres Ludzi Marketingu 🙂
13.25 – 13.55
Rynek reklamy internetowej – Polska 2013 – Tomasz Choroszewski
Tomasz Choroszewski z Biura Reklamy Telewizji Polskiej opowie o tym, jak polscy marketerzy używają Internetu i na co przeznaczają największe budżety. Jak reklamę internetową postrzegają internauci. Internet vs media tradycyjne. Co robią telewizje, aby dotrzymać kroku internetowi.
14.00 – 14.30
Klient od pierwszego wejrzenia. Projektowanie strony internetowej – Justyna Dziuma
14.30 – 14.50
Przerwa integracyjna
14.50 – 15.20
Legalny e-mailing, czyli co, komu, jak i dlaczego? – Przemysław Rusiecki
15.25 – 15.55
Moc kobiet w korporacji – Regina Stawnicka i Małgorzata Romaniuk (BPH S.A.)
15.55 – 16.15
Przerwa integracyjna
16.15 – 17.45
WARSZTATY
Warsztat nr 1
Monitoring prawdę Ci powie. Czego na temat swojej marki możesz dowiedzieć się dzięki śledzeniu mediów społecznościowych
Anna Miotk
Warsztat nr 2
Po pierwsze poprawnie, po drugie skutecznie – komunikacja marketingowej z punktu widzenia językoznawcy
Katarzyna Sujkowska-Sobisz (Instytut Języka Polskiego Uniwersytetu Śląskiego)
Warsztat nr 3
Praktycznie o mind mappingu w marketingu – Katarzyna Żbikowska
17.45 – 18.15
Przerwa integracyjna
18.15 – 18.45
Czy promocja działalności edukacyjnej w Internecie jest skuteczna? – Maciej Mitręga
18.50 – 19.25
Działalność marketingowa lege artis – Mailing i newslettery – o czym pamiętać? – Jarosław Góra
19.30 – 19.45 – przyznanie nagród książkowych, programu AnoMail oraz zakończenie IV Kongresu Ludzi Marketingu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego