fbpx

IV Kongres Ludzi Marketingu

PROGRAM

IV KONGRESU LUDZI MARKETINGU

13.09.2013 r.

Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka

12.15 – 12.50
Preludium – zwiedzanie CINiBA


13.00 – 13.10
Powitanie, rozpoczęcie Kongresu


13.10 – 13.20
Dlaczego Kongres Ludzi Marketingu odbywa się właśnie tutaj?Jadwiga Witek
CINiBA to nie tylko piękny obiekt architektury – to przede wszystkim wyjątkowo funkcjonalne i przyjazne miejsce poszukiwania wiedzy. Stworzone do pracy z dostępem do olbrzymich zasobów bibliotecznych – tradycyjnych oraz cyfrowych. Jest także miejscem wyjątkowych wydarzeń, takich jak koncerty, wystawy, spotkania autorskie oraz IV Kongres Ludzi Marketingu 🙂

13.25 – 13.55
Rynek reklamy internetowej – Polska 2013Tomasz Choroszewski
Tomasz Choroszewski z Biura Reklamy Telewizji Polskiej opowie o tym, jak polscy marketerzy używają Internetu i na co przeznaczają największe budżety. Jak reklamę internetową postrzegają internauci. Internet vs media tradycyjne. Co robią telewizje, aby dotrzymać kroku internetowi.

14.00 – 14.30
Klient od pierwszego wejrzenia. Projektowanie strony internetowejJustyna Dziuma

14.30 – 14.50
Przerwa integracyjna


14.50 – 15.20
Legalny e-mailing, czyli co, komu, jak i dlaczego?Przemysław Rusiecki

15.25 – 15.55
Moc kobiet w korporacjiRegina Stawnicka i Małgorzata Romaniuk (BPH S.A.)


15.55 – 16.15
Przerwa integracyjna


16.15 – 17.45
WARSZTATY

Warsztat nr 1
Monitoring prawdę Ci powie. Czego na temat swojej marki możesz dowiedzieć się dzięki śledzeniu mediów społecznościowych
Anna Miotk

Warsztat nr 2
Po pierwsze poprawnie, po drugie skutecznie – komunikacja marketingowej z punktu widzenia językoznawcy
Katarzyna Sujkowska-Sobisz
(Instytut Języka Polskiego Uniwersytetu Śląskiego)

Warsztat nr 3
Praktycznie o mind mappingu w marketinguKatarzyna Żbikowska

17.45 – 18.15
Przerwa integracyjna


18.15 – 18.45
Czy promocja działalności edukacyjnej w Internecie jest skuteczna?Maciej Mitręga

18.50 – 19.25
Działalność marketingowa lege artis – Mailing i newslettery – o czym pamiętać?Jarosław Góra

19.30 – 19.45 – przyznanie nagród książkowych, programu AnoMail oraz zakończenie IV Kongresu Ludzi Marketingu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego

GALERIA ZDJĘĆ