PROGRAM
III KONGRESU LUDZI MARKETINGU
27.05.2009 r.
Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego
8.00 – 9.00
Rejestracja uczestników kongresu
9.01 – 9.15
Sygnał Kongresu. Oficjalne otwarcie. Powitanie uczestników. Prezentacja gości specjalnych. Zapowiedzi programowe. Uwagi organizacyjne.
9.16 – 9.30
Jak powstało logo ŚTM – Artur Kurkiewicz
9.30 – 9.50
Ogłoszenie wyników konkursu na logo STM. Fanfary. Wręczenie nagród. Prezentacja zwycięskiego projektu – w różnych formach (wizytówka, papier firmowy, banner, odznaka). Wywiad z laureatem
9.51 – 10.30
Jak stworzyć dobre logo, zbudować dobrą nazwę, stworzyć super-markę?
Sesja dyskusyjna z udziałem jurorów konkursu na logo – dr Jan Grzenia
10.31 – 10.50
Jak zbudować dobrą witrynę internetową – Justyna Dziuma (3W)
10.51 – 11.10
Przerwa integracyjna
11.01 – 11.40
Czym jest marketing i jaka będzie jego przyszłość?
Sesja dyskusyjna z udziałem:
dr Kazimiera Kotra
Jaromir Matulewicz
Adam Latocha
11.40 – 12.00
Rynek badań marketingowych na świecie, w Polsce, w woj. śląskim – Aleksander Buczkowski (BCMM)
12.01 – 12.20
Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientami – Zuzanna Frett (iReward24)
12.21 – 12.40
Marketing a praktyczne zarządzanie firmą – Monika Wziętek, Kamil Popławski
12.41 – 13.00
Wręczenie dyplomów i odznak honorowych Śląskiego Towarzystwa Marketingowego
Zdjęcie wszystkich uczestników Kongresu.
13.00 – 14.00
Przerwa na obiad
13.45 – 14.00
Wspieramy e-biznes – Leszek Czech (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)
14.00 – 16.00
Panel rynkowy – aula „Wszystko o Klientach, dla Klienta” –
doskonałe tematy :
– korespondencja, ofertowanie, identyfikacja – Zbigniew Dziczkowski (Develop Polska)
– kompleksowe systemy informacyjne – Michał Kępiński (ksi.pl)
– badania marketingowe – Mira Fronczek (BCMM)
– identyfikacja – Monika Bagińska (Unisto GmbH)
– Strategia analiz danych – czyli w jaki sposób pogłębiać rozumienie decyzji zakupowych – Borys Skoracki – (iReward24)
– Net PR Synergy – Wiktor W. Kammer (Times Square PR Agency)
14.00 – 16.00
Sesja dyskusyjna nr 2 – Blok CRM
CRM (Chrome CRM) – Jaromir Matulewicz
16.05 – 16.25
Mistrzostwa marketingowców
16.30 – 16.50
Serwisy informacyjne – Justyna Dziuma (3w)
16.55 – 17.15
Ogłoszenie wyników Mistrzostw Marketingowców,
Rozdanie nagród,
Zakończenie Kongresu