fbpx

84. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na 84. Wieczór z marketingiem w formule online, który odbędzie się 26 września 2024 r.
Rozpoczęcie transmisji na Facebooku Towarzystwa o godz. 18.00.

– co wpływa na postrzeganą przez klienta różnicę w jakości obsługi klienta?

– dlaczego warto i należy (w dużej liczbie przypadków) manipulować klientem?

– czy dopieszczanie procesów z zakresu CRM i CEM można kiedykolwiek uznać za skończone?

– jak realizując promocje konsumenckie komunikować się z dostawcami usług specjalistycznych, żeby nie zwariować?

– o co zadbać w komunikacji z konsumentami, żeby w trakcie promocji nie ćwiczyć elementów zarządzania kryzysowego

18.00 – 18.05
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM)

18.05 – 18.30
Oczywiste truizmy w oparciu o autentyczne fakty dotyczące budowania relacji z klientemJarosław Przybyła (przedsiębiorca, menedżer, wykładowca akademicki, obserwator poziomu obsługi klienta, orędownik budowania zbalansowanych relacji i doświadczeń klienta)

18.30 – 18.55
Promocje konsumenckie: szybko, tanio, dobrze. Zakreśl tylko dwa elementyBorys Wróbel (ekspert w budowie wewnątrzkorporacyjnych programów motywacyjnych, praktyk tworzenia konsumenckich promocji sprzedaży, współtwórca polskiego oddziału Mobile Marketing Association, członek grupy mobilnej IAB Polska, prezes Redmobile, twórca eventowego startupu piatyzywiol.pl)

18.55 – 19.30
Pytania od uczestników, podsumowanie i zakończenie 84. Wieczoru z marketingiem.

Jarosław Przybyła

Rozpoczął studia w Poznaniu w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości kończąc je jednocześnie na trzech kierunkach: Marketing, Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw oraz Zarządzanie. Następnie studiował broniąc z sukcesem prace magisterskie zarówno na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu – na kierunku Handel i Marketing, a także w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie – Finanse i Bankowość. Tytuł doktora uzyskał na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego. Pierwszą pracę podjął w 2000 roku w trakcie studiów w firmie Ennovations, spółce zależnej Arena.pl S.A. gdzie zajmował stanowisko Marketing managera. Następnie w One-2-One Sp. z o.o. od początku jej istnienia jako pierwotnie Kierownik rozwoju produktu, a następnie Dyrektor rozwoju rynku, aż po stanowisko Członka zarządu, po wprowadzeniu z sukcesem spółki na podstawowy rynek WGPW. W tym samym czasie, sukcesywnie od 2003 r. zajmując coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska w spółce zależnej One-2-One, czyli w mobijoy!, pozycjonowanej jako agencja marketingu mobilnego (pierwsza na rynku polskim), ostatecznie został jej Prezesem, odnosząc wiele sukcesów potwierdzonych nagrodami i wyróżnieniami w ogólnopolskich konkursach branżowych, w tym m.in. Golden Arrow, czy Polskim Konkursie Reklamy KTR. Od 2010 roku, gdy postanowił całkowicie zmienić branżę, rozpoczął przygodę z lotnictwem, pełniąc przez 9 lat funkcje Prezesa zarządu docenianej nie tylko w Europie, ale i na świecie szkoły lotniczej Aero Poznań (również Europejskie Centrum Symulatorowe Cirrusa), jak i Cirrus Aircraft Poland & Baltics – wyłącznego przedstawiciela producenta amerykańskich samolotów śmigłowych i odrzutowych na Polskę, Litwę, Łotwę i Estonię.

Aktualnie aktywnie wspiera przedsięwzięcia nie tylko związane z lotnictwem, ale także z branżą nowych technologii, do której powrócił po latach, funkcjonując na styku właśnie rozwiązań IT i oczekiwań klientów z branży między innymi komunikacji marketingowej.

Dodatkowo od lat jest aktywnym wykładowcą akademickim, który z ogromną satysfakcją spędza czas głównie na warsztatach z ludźmi, którzy są pełni pasji i zaangażowania, dywagując i rozkładając na czynniki pierwsze zagadnienia z zakresu obsługi klienta, budowy zaangażowania oraz relacji międzyludzkich – nie tylko w tradycyjnym wymiarze firma-klient.
Wieloletnie doświadczenia biznesowe, jak i akademickie, a także chęć czynienia otoczenia ludzkiego przyjaźniejszym do życia, funkcjonowania i w ogóle bycia, objawią się już niedługo nowym pomysłem, który powoli dojrzewa w przestrzeni materialnej, jak i wirtualnej.

W wolnym czasie stara się uwolnić myśli skupiając się na jeździe motocyklem typu cruiser bądź oryginalnie zachowanym youngtimerem – Fiatem 126p pierwszej serii, dokładnie w jego wieku.

 

Borys Wróbel

Z zespołem Redmobile buduje programy lojalnościowe & partnerskie dla marek B2B, tworzymy programy wsparcia sprzedaży i promocje B2C. Skutecznie realizujemy projekty mobile & web. Działamy na styku komunikacji i technologii, lubimy grywalizację. Dla nas offline + online = mobile.

Biorę udział w rozwoju branży mobilnej w Polsce od 2005 roku. Wspólnie z Jarkiem rozwijałem Mobijoy! w Grupie One-2-One budując rynek marketingu mobilnego i świętując po drodze drobne sukcesy. Współtworzyłem polski oddział Mobile Marketing Association. Byłem członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz liderem jego Grupy Cyfrowej, jak również aktywnym członkiem grupy mobilnej IAB Polska.

Teraz z zespołem Redmobile kreuję skuteczne rozwiązania: tworzymy aplikacje, dostarczamy konkretną wartość, unikając przy tym niepotrzebnego hałasu. Łączymy istniejące elementy, dzięki czemu budujemy synergię między działaniami marki. Robimy to dobrze.

Razem z naszymi klientami inwestujemy czas i wiedzę w opracowanie konsumenckich projektów lojalnościowych, aktywację sprzedaży marki i szyte na miarę programy posprzedażowe. Rozwijamy również narzędzia i usługi nie tylko dla klientów, ale także dla zespołów sprzedażowych.

Sięgamy po grywalizację, która maksymalizuje motywacje pracownika, poprawiając tym samym skuteczność codziennych wysiłków biznesowych. Realizujemy projekty wewnątrz korporacji oraz dla zewnętrznych, rozproszonych po kraju zespołów sprzedaży. Dla nas mobile to mobilność.– co wpływa na postrzeganą przez klienta różnicę w jakości obsługi klienta?
– dlaczego warto i należy (w dużej liczbie przypadków) manipulować klientem? (już widzę Państwa oburzenie…)
– czy dopieszczanie procesów z zakresu CRM i CEM można kiedykolwiek uznać za skończone?
– jak realizując promocje konsumenckie komunikować się z dostawcami usług specjalistycznych, żeby nie zwariować?
– o co zadbać w komunikacji z konsumentami, żeby w trakcie promocji nie ćwiczyć elementów zarządzania kryzysowego?

Często mobilne projekty motywacyjne przenikają się do offline’u. Tu, na styku pracy i hobby powstał piatyzywiol.pl, czyli eventy z mistrzami sportu dla firm. Latamy z multi-mistrzem świata Sebastianem Kawą na szybowcach, z olimpijką Mają Włoszczowską na rowerach a to tylko dwa z żywiołów!
Czas wolny chętnie spędzam aktywnie wśród naszych żywiołów.