17.00 – cześć wstępna
Informacje z życia Towarzystwa: jeszcze nieoficjalne wyniki konkursu na logo Towarzystwa, nowi członkowie, co nowego przed Kongresem Ludzi Marketingu (27 maja br)
STUDIUM MARKETINGU:
„Rzeczpospolita Polska – logo i PR” – Czy Polska ma godło, czy herb? Jakiego koloru jest polska flaga? Dlaczego rzucaliśmy się przez morze dla ojczyzny ratowania i czemu ojciec Basi zapłakany? Dlaczego obchody 200. rocznicy śmierci (5 maja) Berka Joselewicza organizuje w Polsce ambasador Francji? O jakich sławnych za granicą Polakach zapomnieliśmy?
18.00 – część główna
Times Square Public Relations Agency z Krakowa Między PR a Reklamą – Product Placement
Niezastąpione narzędzie PR -NPRS (Net PR Synergy) prelegenci – Joanna Jastrzębska (Times Squere), Wiktor Kammer
20.00 – część klubowa Wieczoru
Studium marketingu – Animacja. O książce Paula Wellsa (wydawnictwo naukowe PWN), opowie Kamil Popławski.