Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na 78. Wieczór z marketingiem w formule online, który odbędzie się 26 maja 2022 r.
Rozpoczęcie transmisji na Facebooku Towarzystwa o godz. 18.00.
– Czym jest EB i na co wpływa;
– Czy można udowodnić jaki wpływ ma employer branding na biznes?
– Czym można zatrzymać negatywny employer branding?
– Google Analytics i jego ciągłe zmiany;
– Co stracisz jeśli nie będziesz wprowadzał zmian w systemie reklamowym od strony technicznej?
– Narodziny Google Analytics 4, a śmierć ciasteczek (cookies)?
18.00 – 18.05
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM)
18.05 – 18.40
Employer Branding – wizerunek pracodawcy ma znaczenie! – Adam Wąsik (Współwłaściciel PracowniaEB i ekspert employer brandingu i rynku pracy)
18.40 – 19.20
Google Analytics 4 – dlaczego by nie? – Wojciech Orzechowski (Specjalista ds. technologii webowych w Google)
19.20 – 19.40
Pytania od uczestników, podsumowanie i zakończenie 78. Wieczoru z marketingiem.
Adam Wąsik
Współwłaściciel agencji employer branding PracowniaEB. Ekspert Employer branding i rynku pracy, mediowiec. Szef sprzedaży i dyrektor zarządzający z ponad 15-letnim doświadczeniem, związany przez lata m.in. z Gazetą Wyborczą, Gazeta.pl i Goldenline. Rynkiem rekrutacyjnym i employer branding zajmuje się od 10 lat. Wspiera wiedzą m.in. Collegium Civitas, wykłada Employer Branding na AGH. Specjalizuje się w budowaniu i strategicznym zarządzaniu marką pracodawcy.
Wojciech Orzechowski
Specjalista ds. technologii webowych na rynek francuskojęzyczny w Google.
Chciałby pomóc wszystkim ludziom wykonywać pracę z mistrzostwem, z pasją i z pełnią zadowolenia, bo tylko taką pracą przyczyniamy się dla dobra i postępu całej ludzkiej społeczności. Sam również do tego dąży z wszystkich sił. Pasjonat programowania w Pythonie, mów motywacyjnych i biznesu przesiąkniętego wartościami. Uwielbia podróże i poznawanie innych kultur od kuchni (dosłownie i w przenośni). Poza Polską mieszkał też w Japonii, Włoszech, Francji, a także w Anglii i USA. Chyba nie ma czegoś, czego nie mógłby się nauczyć na profesjonalnym poziomie.