Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na 76. Wieczór z marketingiem w formule online, który odbędzie się 3 grudnia 2020 r.
Rozpoczęcie transmisji na Facebooku Towarzystwa o godz. 18.00.
– Czym jest storytelling?
– Co można zrobić by Twój produkt lub usługa na dłużej pozostał w pamięci odbiorów?
– Jak storytelling pomaga budować wizerunek naszych marek?
– Za pośrednictwem czego szukać nowych kontaktów biznesowych?
– Jaką rolę odgrywa sztuczna inteligencja w pozyskiwaniu nowych klientów?
– Jak łączyć kompetencja handlowców z platformą generująca potencjalnych klientów?
18.00 – 18.05
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes Zarządu ŚTM)
18.05 – 18.40
Wykańcza Cię już szukanie rozwiązań, aby pozyskać ciepłe kontakty? – Tomasz Dmuchowski (Growth Hacker; koordynator AMG SalesRobots.pl)
18.40 – 19.15
Storytelling o kawie i przy kawie. Kawa kocha opowieści – Mateusz Jonkowski (Manager ds. kluczowych klientów w TommyCafe)
19.15 – 19.30
Pytania od uczestników, podsumowanie i zakończenie 76. Wieczoru z marketingiem.
Tomasz Dmuchowski
Specjalizuję się w zagadnieniach związanych z dostarczaniem usług programistycznych (strony internetowe, platformy, aplikacje dedykowane oraz mobilne i chatboty), w ramach hobby zajmuję się sprzedażą, marketingiem, video marketing, strategią biznesu i growth hacking.
Mateusz Jonkowski
Z TommyCafe związany od samego początku, czyli od 2012 roku, kiedy było jeszcze małą palarnią kawy. Na co dzień prowadzi projekty marketingowe oraz ma kontakt z kluczowymi klientami biznesowymi. Jego super moc to multitasking – jedną ręką pisze e-maila, drugą publikuje post na blogu, a w międzyczasie telefonicznie domyka sprzedaż z kolejnym kontrahentem. Gdyby doba miała więcej godzin, pewnie samodzielnie prowadziłby bloga oraz jeszcze częściej pojawiał się w branżowych pismach. Zdecydowanie dużo mówi i jeszcze więcej robi! Po godzinach sięga po książki historyczne oraz chętnie wsiada za kółko swojego oldschoolowego mercedesa.