Zapraszamy na 75. Wieczór z marketingiem w formule online. 29 października 2020.
Rozpoczęcie transmisji na Facebooku o godz. 18.00.
Temat wieczoru:
Czy sztuczna inteligencja zastąpi sprzedawców do 2030 roku?
Poznaj genezę i kierunki rozwoju AI oraz case studies z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w procesach obsługi klienta.
18:00-18:15 Przywitanie uczestników i wprowadzenie do tematyki Wieczoru, poczekalnia rejestracyjna.
18:15-18:45 Zbigniew Rudnicki: Wprowadzenie do AI i perspektywy rozwoju.
- skąd się wzięło AI?
- „zanim pierwsza rakieta poleciała w kosmos Ciołkowski już to policzył”, czy zatem AI to nowy rozdział, czy raczej ewolucja już opracowanych modeli?
- co to uczenie maszynowe?
- co to sieci neuronowe?
- co umożliwiło praktyczny rozwój aplikacji AI w ostatnich latach?
- co nas czeka w przyszłości?
18:45-19:15 Maciej Stanusch: Zanim nadejdzie Superinteligencja, czyli kiedy zastąpią nas roboty.
Autorskie wystąpienie, a także kilka słów o:
- firmie Stanusch Technology w kontekście chatterbotów, voice botów i wirtualnych doradców
- jak AI wpływa na biznes Stanusch Technology,
- gdzie są największe sukcesy a gdzie są największe problemy we wdrożeniu chatterbotów, voicebotów i wirtualnych doradców
19:15-19:40 Adam Latocha: AI w procesach prosprzedażowych wykorzystujących analizę obrazu i video – case studies.
- raport Polska Mapa AI 2019 – co ten raport nam mówi o rozwiązaniach technicznych wykorzystywanych w polskich Sztucznych Inteligencjach
- co to jest Intel SDK Open-Vino i Jetson SDK NVIDIA
- najciekawsze case-studies z wdrożeń AI na świecie opartych na Open-Vino i Jetson, ze szczególnym uwzględnieniem procesów sprzedażowych
19:40-20:00
Podsumowanie i dyskusja panelowa, pytania od uczestników, podsumowanie.
Czy w Polsce mamy równe szanse na sukces w dziedzinie AI, pomimo, a może właśnie dlatego, że mamy niższe zarobki czy źródła finansowania?
Maciej Stausch
Twórca oraz Prezes Zarządu Stanusch Technologies SA . Dwukrotnie trafił na listę najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce. W 2007 roku otrzymał nagrodę stowarzyszenia Silban za innowacyjny pomysł biznesowy a w 2010 roku nagrodę Regionalny Lider Innowacji 2010. Dwukrotnie nominowany do nagrody Ernst & Young Entrepreneur of the Year oraz do nagrody Innowatory Wprost 2014. Związany z branżą IT od 25 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz wielu dodatkowych kursów i szkoleń. Maciej przez wiele lat był związany z branżą rozwiązań CRM. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji związanych z CRM, stworzył pierwszy polski vortal poświęcony CRM oraz jest współautorem książki „CRM – Przewodnik dla wdrażających”. Zaprojektował systemy CRM dla polskich producentów oprogramowania: BPSC, Teta oraz Clix Software. Brał udział w projektach CRM m.in. dla Compaq Compuer, Microsoft, SAP, Schneider Electric, Rockwool, Sodexo, Acer. Od 2003 roku zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji (AI). W 2007 roku stworzył Stanusch Technologies, z którą związany jest do dziś. W 2019 stworzony przez niego chatbot został uznany przez The Society for the Study of Artificial Intelligence and Simulation of Behaviour (AISB), jako jeden z najbardziej „ludzkich” na świecie.
Zbigniew Rudnicki
Całe zawodowe życie związany z nowoczesnymi technologiami w firmach branży IT. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Współzałożyciel jedynego w swoim rodzaju na świecie Muzeum Historii Komputerów i Informatyki w Katowicach.
Adam Latocha
Członek Zarządu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego i menadżer w firmie JM Elektronik z Gliwic, dostawcy sprzętu komputerowego dla profesjonalnych zastosowań, w tym sztucznej inteligencji.