fbpx

71. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz Niezależne Zrzeszenie Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach zapraszają 7 czerwca 2019 r. na 71. Wieczór z marketingiem.



– Jak automatyzować procesy marketingowe;

– Korzyści z automatyzacji marketingu;

– Korzyści Konstytucji dla biznesu;

– Kiedy należy założyć firmę;

– Jak funkcjonować na rynku wydawniczym;

– Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze wydawnictwa;

– Najczęstsze przyczyny bankructwa wydawnictw.

17.00 – 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.15 – 17.20
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Kurkiewicz (V-ce Prezes Zarządu ŚTM), Kamil Entsua-Mensah (NZS)
17.20 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania)
Jak automatyzować procesy marketingowe? – Paulina Nowakowska (Senior Marketing Specialist w SALESmanago).
18.10 – 19.00 (prezentacja + czas na pytania)
Konstytucja dla biznesu. Dlaczego warto założyć firmę teraz?Marcin Gwizdek (trener biznesu – Fundacja Tax Care).
19.00 – 19.15 – Przerwa integracyjna.
19.15 – 20.00 – (prezentacja + czas na pytania)
Marketing wydawniczy. Fantazja czy rzeczywistość?Jacek Włodarczyk (Prezes Book Marketing Reserch).
20.00
Zakończenie 71. Wieczoru z marketingiem.

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
ul. Bogucicka 3a

Paulina Nowakowska
Senior Marketing Automation Specialist w SALESManago
Tajniki automatyzacji marketingu poznaje od 2016 roku. W SALESmanago odpowiada za wdrożenia systemu na kraje nordyckie oraz na centralną część Europy . Ponadto zajmuje się edukacją oraz prowadzeniem warsztatów certyfikowanych w Polsce i w Europie. Kiedy nie opowiada o najnowszych trendach w automatyzacji fascynuje się życiem, tradycją i kulturą narodów Dalekiego Wschodu, zwłaszcza Korei ( Północnej i Południowej).

Marcin Gwizdek
Fundacja TaxCare – księgowy, trener biznesu
Od czerwca 2017 roku związany z Fundacją TaxCare gdzie prowadzi szkolenia dla Urzędów Miast, Urzędów Pracy oraz firm prywatnych z zakresu szeroko pojętej przedsiębiorczości, księgowości i podatków.

Jacek Włodarczyk
Prezes zarządu w Book Marketing Research
Absolwent Wydziału Budownictwa Politechniki Często­chow­skiej (studia inżynierskie w latach 1981-1986) oraz Pa­pies­kiej Akademii Teologicznej w Krakowie 1984-1989.
Pracował w dziale handlowym w Wydawnictwie Naukowym Polskiego Towarzystwa Teologicznego w Krakowie, w Społecznym Instytucie Wydawniczym Znak Sp. z o.o. w Krakowie na stanowisku kierownika działu marketingu, w Wydawnictwie Książnica Sp. z o.o. w Katowicach na stanowisku prezesa zarządu, w Wydawnictwie Zielona Sowa na stanowisku dyrektora generalnego. Od 1993 do dzisiaj praca na stanowisku konsultanta w firmie Book Marketing Research w Krakowie oraz od 2000 na stanowisku prezesa zarządu BMR Sp. z o.o.
Od kilku lat jest wykładowcą na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego w Instytucie Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych – wykłada tam przedmiot: Marketing wydawniczy. Na Podyplomowych Studiach Edytorskich na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego prowadzi przedmioty: Ekonomika książki, Formy dystrybucji książki oraz Organizacja i zarządzanie wydawnictwem.
W Book Marketing Research Sp. z o.o. od 1993 jest konsultantem ze specjalizacją marketing i zarządzanie wydawnictwem. Pracował dla największych wydawnictw w Polsce m. in.: Wolters Kluwer, C.H. Beck, Helion, LektorKlett, Wilga, Pascal, Publicat, Wydawnictwo Literackie, National Geographic, Świat Książki.