Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz Instytut Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej zapraszają 15 maja 2018 r. na 70. Wieczór z marketingiem.
– Czym jest NPS i jak go mierzyć,
– Jak wpływać na satysfakcję klienta,
– Na czym polega marketing automation,
– Jak rozpoznać i monitorować klienta,
– Jak segmentować i dopasowywać treści względem klientów,
– Jakie procesy marketingowe możemy automatyzować,
– Najlepsze przykłady z zakresu marketing automation,
– Czym jest marketing fundamentalny,
– Jak skutecznie przeprowadzić wystąpienie, prezentację publiczną firmy/produktu czy idei,
– Co wpływa na przekaz marketingowy i jego odbiór.
17.00 – 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.15 – 17.20
Przywitanie oraz informacje organizacyjne: Artur Sawicki (Prezes ŚTM).
17.20 – 18.10 (prezentacja + czas na pytania)
W skali od 0-10 – jak bardzo chcesz wpływać na satysfakcję klientów? – Daniel Rydel (Key Account Manager w Webankieta.pl).
18.10 – 19.00 (prezentacja + czas na pytania)
Marketing Automation – z czym to się je? – Hubert Olszowski (Customer Success Manager SalesManago w Benhauer).
19.00 – 19.15 – Przerwa integracyjna.
19.15 – 20.00 – (prezentacja + czas na pytania)
Wstęp do marketingu fundamentalnego – czyli miłe złego początki – Jaromir Matulewicz (KIPPiM).
20.00
Zakończenie 70. Wieczoru z marketingiem.
Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
ul. Armii Krajowej 19B
sala 107 (I piętro – sala Rady Wydziału)
Parking przy ulicy Akademickiej
Daniel Rydel
Absolwent zarządzania. Psycholog. Doświadczenia zawodowe zaczął zdobywać od 2007 roku prowadząc szkolenia i warsztaty dla lubelskiego klubu programowania neurolingwistycznego, ogólnopolskiego projektu klubów rozwojowych ProActive oraz innych instytucji komercyjnych, stowarzyszeń studenckich, organizacji non-profit. Kompetencje miękkie i wiedzę naukową wykorzystuje na co dzień w swojej pracy. Zajmuje się sprzedażą i doradzaniem klientom biznesowym w realizacji badań ankietowych online. Współpracował między innymi z takimi markami jak: Danone, PKP, BNP Paribas, Volkswagen, Polkomtel i Cyfrowy Polsat.
Hubert Olszowski
Trzy letnie doświadczenie związane z automatyzacją marketingu – w SALESmanago odpowiada za implementację i strategię Marketing Automation. Posiada również praktyczną wiedzę nabytą przy prowadzeniu własnego biznesu e-commerce. Wieczny optymista, prywatnie interesuje się dynamicznie rozwijającą się branżą e-sportową, weekendy spędza jednak tradycyjnie – z rodzimą ekstraklasą. Uwielbia podróże, które zawsze dokumentuje dronem i kamerą, co stało się już jego regularnym hobby.
Jaromir Matulewicz
Od prawie 25 lat zajmuje się marketingiem i zarządzaniem relacjami z klientami. Obecnie związany z Krajowym Instytutem Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa w Krakowie. Doświadczenie marketingowe zdobywał m.in. w firmach teleinformatycznych, poligraficzno-wydawniczych i jednostkach naukowych. Kierował organizacją wielu krajowych i międzynarodowych kongresów, konferencji, seminariów i warsztatów o charakterze zarówno komercyjnym, jak i naukowym. Jest członkiem Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.