Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na 49. Wieczór z marketingiem 2.0, poświęcony programom motywacyjno-lojalnościowym, który odbędzie się w pierwszy czwartek grudnia (05.12.2013) w TVP Katowice.
16.40 – 17.00
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.00 – 17.20
Przywitanie, informacje organizacyjne oraz informacje o bezpłatnych szkoleniach (WordPress, biznesowy angielski, marketing internetowy, Photoshop. CorelDraw, GIMP) – Artur Kurkiewicz.
17.20 – 18.00
Serce vs. Rozum – Racjonalne i emocjonalne elementy programów motywacyjno-lojalnościowych w praktyce – przedstawi Robert Olejarczyk, organizator i koordynator kilkunastu ogólnopolskich programów m-l.
– o czym właściwie mówimy? – istota programów motywacyjno-lojalnościowch,
– podstawa sukcesu – precyzyjne wyznaczenie celu,
– rodzaje korzyści racjonalnych i emocjonalnych,
– na co postawić? – czyli jak z tej teorii wybrać to, co dla danego projektu może być optymalne,
– jak to potem skutecznie wdrożyć?
– jak wesprzeć program odpowiednią komunikacją?
18.10 – 18.40
Rozgryziony program lojalnościowy – o tym jak w niedużej firmie (centrum stomatologicznym) dba o swoich pacjentów i jakie prowadzi dla nich programy lojalnościowe, opowie Grażyna Bulek-Juranek, właścicielka Centrum Uśmiechu w Chrzanowie.
18.40 – 19.10
Przerwa integracyjna
19.10 – 20.10
Prawo w marketingu – część druga – programy lojalnościowe vs. prawa konsumentów w zawiłe aspekty prawa w działaniach marketingowych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem programów lojalnościowych wprowadzi nas Jarosław Góra, szef Zespołu Prawa IP i Nowych Technologii w Kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy.
20.10 – 20.30
Czas na rozmowy oraz więcej informacji na temat cyklu szkoleń, które rozpoczną się pod patronatem ŚTM na początku przyszłego roku.
Dr n.med. Grażyna Bulek-Juranek
Ukończyła Śląską Akademię Medyczną (obecnie Śląski Uniwersytet Medyczny) w roku 1986.W październiku 1986 rozpoczęła swoją wspaniałą przygodę ze stomatologią jako asystent Katedry i Zakładu Stomatologii Zachowawczej w Zabrzu. Specjalizację I stopnia w zakresie stomatologii ogólnej uzyskała w roku 1989, a II stopnia w zakresie parodontologii w 1993 roku – egzamin zdany z wyróżnieniem. W roku 1997 obroniła pracę doktorską, a w roku 1998 otrzymała mianowanie na adiunkta. Jest autorem i współautorem prac drukowanych w czasopismach krajowych i zagranicznych. Prowadziła zajęcia dydaktyczne ze studentami stomatologii i kierowała specjalizacją 13 lekarzy, którzy otrzymali tytuł specjalisty w zakresie stomatologii ogólnej oraz parodontologii. Zajmowała się i zajmuje nadal koordynowaniem staży podyplomowych lekarzy w Akademickim Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej.
Od stycznia 2006 roku pełniła funkcję kierownika Poradni Stomatologicznej i Chorób Przyzębia w Zabrzu, łącząc pracę lekarza klinicysty z pracą lekarza praktyka. Od września 2009 roku jest właścicielką i głównym lekarzem NZOZ Centrum Uśmiechu w Chrzanowie.
Robert Olejarczyk
Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej oraz studiów podyplomowych Public Relations Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Pracował w NAVO PGD (generalny dystrybutor Procter&Gamble) oraz – aktualnie – w Grupie Farmacol.
Od 2004 roku specjalizuje się w organizacji i koordynacji programów motywacyjno-lojalnościowych i shopper marketingowych we wszystkich obszarach ich funkcjonowania oraz w tematyce związanej z wewnętrznym i zewnętrznym public relations.
Zrealizowane projekty w obszarze programów to m.in. 5 edycji Ambasadora Radości, Słońce Na Drodze, 4 edycje Punktu Dla Mamy, Kobieteria, Claris Club, Zbiórka na gimnastykę, 3Maj Nagrody, Liga Mistrzów NAVO, 4 edycje programów dla firmy Profitus oraz Program Aktywności Producentów i FarmaProfit. Prelegent na Kongresie Programów Lojalnościowych
Jarosław Góra
Szef Zespołu Prawa IP i Nowych Technologii w kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy, Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych. Specjalizuje się w zakresie prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Posiada doświadczenie w obsłudze podmiotów gospodarczych, gdzie istotną kwestią są prawa autorskie, własność przemysłowa i know-how (twórcy i artyści, producenci filmowi, biura architektoniczne, podmioty z branży IT, instytucje kulturalne). Prelegent na wielu konferencjach, a także prowadzący szeregu szkoleń związanych z IP, IT oraz bezpieczeństwem informacji.
Autor kancelaryjnego IP bloga o własności intelektualnej i nowych technologii – www.ipblog.pl