Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na 45. Wieczór z marketingiem, który odbędzie się w drugi czwartek maja (09.05.2013) w TVP Katowice.
16.45 – 17.15
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe.
17.15-18.15
Marketing targowy – Adam Latocha, Marketing Manager EQ System i SIMPLE Sp. z o.o. , wiceprezes ŚTM
Czy w dobie marketingu internetowego targi są przeżytkiem, czy też nadal warto w nie inwestować? Czy aby skorzystać z targów trzeba koniecznie brać w nich udział? Które z imprez targowych w Polsce cieszą się największym uznaniem? Jak w ramach marketingu targowego uzyskać efekt synergii, wzajemnego wzmocnienia działań marketingowych. Jak za relatywnie niewielki budżet zorganizować wyróżniające się stoisko targowe? Jakich pułapek promocyjnych ofert targowych unikać? Jak zorganizowane są konkursy o wyróżnienia targowe i czy warto brać w nich udział?
Tezy wystąpienia ilustrowane będą bogato materiałem filmowym zrealizowanym zarówno podczas targów zagranicznych jak i krajowych.
18.15-18.35
Przerwa zapoznawcza uczestników „Wieczoru z marketingiem”
18.35-19.00
Gość Specjalny „Wieczoru z marketingiem”
Adriana Kamińska-Flak – Górnośląska Agencja Promocji Przedsiębiorczości S.A.
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii Enterprise Europe Network South Poland
Łatwo dostępne dla przedsiębiorstw a dofinansowane przez Unię Europejską formy uczestnictwa w największych imprezach targowych w Europie. Omówienie na podstawie realizowanych projektów spotkań brokerskich, EEN, FutureMatch i innych.
19.00-19.20
Przerwa zapoznawcza uczestników „Wieczoru z marketingiem”
19.20-19.35
Czas na lekturę – o książce „Dzieci szczęścia” Hermanna Scherera opowie wydawca, Olgierd Graca z wydawnictwa Gall
www.dzieci-szczescia.pl
Hermann Scherer, jest znanym specjalistą od marketingu i zarządzania oraz inspirującym mówcą (Mówca Roku 2012). W Polsce ciągle jeszcze mało znany. Świetne referencje wystawia mu Jacek Santorski. „Dzieci szczęścia” uznał za najlepszy przewodnik życiowy, jaki czytał w ciągu minionych 30 lat. Zaznaczając równocześnie, (cytujemy): …książka nie jest „poradnikiem motywacyjnym” w stylu przebrzmiałego już amerykańskiego pozytywnego myślenia ani „magicznym sekretem” w stylu new age. „Dzieci szczęścia” to prezentacja r e a l n e g o i skutecznego nastawienia – podejścia do życia. Książka została napisana przez praktyka, Europejczyka, który dodaje nam odwagi, dzieląc się swoim osobistym doświadczeniem, odkrywając nawet chwilami zasłonę intymności. Dzięki temu „Dzieci szczęścia” są książką osobistą i obiektywną zarazem.
Bezpłatny rozdział do pobrania;
www.dzieci-szczescia.pl/tryb_wyszukiwania.pdf
Hermann Scherer będzie niedługo gościł w Polsce: www.hermannscherer.pl/
w Warszawie – 15 maja 2013 r., w Pałacu Lubomirskich – Siedzibie Business Centre Club
w Katowicach – 16 maja 2013 r., w Hotelu Qubus.
Oba spotkania rozpoczną się o godzinie 18.00. Impreza ma charakter komercyjny. Udział w spotkaniu jest odpłatny i kosztuje 199 zł. Organizator – zaprzyjaźnione z nami wydawnictwo Gall – przygotowało specjalne zaproszenia dla członków oraz sympatyków ŚTM. Osoby, które zechcą pójść na wykład Hermanna Scherera i zarejestrują się przez panel rejestracyjny na naszej stronie, zapłacą tylko 99 zł. www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php
Dane osób zarejestrowanych (mejl oraz numer telefonu) zostaną przekazane organizatorowi, który skontaktuje się z Państwem i przekaże numer konta, na które należy dokonać wpłaty.
19.35-20.15
Jak samodzielnie założyć kanał Youtube Adam Latocha, Marketing Manager EQ System i SIMPLE Sp. z o.o. , wiceprezes ŚTM
Jak założyć konto gmail? Jak założyć powiązane z gmail konto Youtube? Jak z wykorzystaniem ogólnodostępnego sprzętu realizować własne materiały video? Jakich błędów realizatorskich unikać? Jakie oprogramowanie wybrać do montażu materiałów filmowych? Obsługa oprogramowania Camtasia. Jak poprawnie umieszczać materiały filmowe na koncie Youtube? Jak wykorzystać opcje konta Youtube i wbudowane w konto narzędzia.
Serdecznie zapraszamy!
Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego uczestnictwo nieodpłatne.
Zainteresowane osoby spoza ŚTM poprosimy o wpłatę podczas Wieczoru 10 PLN na cele statutowe Towarzystwa.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc w celu uczestnictwa prosimy o rejestrację na www.marketing.silesia.pl/harmonogram.php
lub przez Facebook.