Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na 44. Wieczór z marketingiem, który odbędzie się 04.04.2013 w TVP Katowice. W programie Wieczoru spotkanie autorskie z Anną Miotk, autorką książki Skuteczne social media oraz kilka innych, równie ciekawych prelekcji.
16.40-17.05
Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe
17.05-17.15
Przywitanie oraz informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz
17.15-17.40
Spotkanie autorskie z Anną Miotk, autorką książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty.
>Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych?
>Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę.
> Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu.
>Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje.
Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów.
W trakcie Wieczoru będzie można wylosować książkę – Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Osoby, którym nie powiedzie się w losowaniu, będą mogły ją kupić w specjalnej cenie… no i oczywiście zdobyć autograf autorki.
Wydawcą książki jest wydawnictwo Helion.
Książkę można kupić w dobrych księgarniach oraz w sklepie internetowym wydawcy – Link do książki:
helion.pl/ksiazki/skuteczne-social-media-prowadz-dzialania-osiagaj-zamierzone-efekty-anna-miotk,mosome.htm
17.40-18.10
Skuteczne social media. Jak mierzyć efekty działań w mediach społecznościowych?
Anna Miotk – dyrektor badań i rozwoju produktu w NetSprint.pl – opowie o najważniejszych problemach związanych z obecnością w mediach społecznościowych i sposobach ich wykorzystania oraz monitorowania w celach marketingowych.
Social media :
- Czy to zabawka nastolatków, czy może jednak poważny biznes?
- Czy social media to tylko Facebook?
- Czy skuteczność działań w mediach społecznościowych można zmierzyć i czy można przeliczyć ją na pieniądze?
- Po co firmie monitoring social media?
- Pułapki pomiaru.
18.10-18.30
Przerwa integracyjna
18.30-19.10
Tajniki analizy ruchu na stronie internetowej
Roksana Jurczyk – specjalista ds. marketingu i PR w Marketing Online – przedstawi podstawowe zagadnienia analizy statystycznej ruchu na stronie internetowej.
Dowiedz się skąd przychodzą, co robią i jak długo pozostają użytkownicy na Twojej stronie www. Odkryj tajniki analityki webowej i jej najpopularniejszego narzędzia Google Analytics. Prawidłowa analiza pozwala na zoptymalizowanie działań reklamowych i w efekcie zwiększenie ich skuteczności!
19.10-19.25
Przerwa integracyjna
19.25-19.55
Firmowy kanał filmowy
Adam Latocha opowie o tym, jak założyć własny kanał YouTube. Doradzi, z pomocą jakiego powszechnie dostępnego sprzętu tworzyć filmy oraz jak unikać najczęstszych błędów podczas ich realizacji.
19.55 – 20.05
Przerwa integracyjna
20.05-20.35
Historia zapisana w spotach – prezentuje Tomasz Sobisz
Czy crowdsourcing może zagrozić profesjonalistom z branży reklamowej?
20.35–20.45
Losowanie książek oraz zakończenie Wieczoru. Książki ufundowało wydawnictwo Helion.
www.helion.pl
Anna Miotk
Dyrektor badań i rozwoju produktu w NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz raporty i analizy medialne.
Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare.
>Doktor nauk humanistycznych, w grudniu 2010 r. na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego obroniła rozprawę doktorską „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”, wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim.
Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań PR i social media; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills.
Autorka książki „Badania w public relations”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga na temat badań w PR .
Roksana Jurczyk
Dziennikarka, specjalista ds. e-marketingu. Absolwentka Politologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.
Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w prasie drukowanej m.in. Rzeczpospolita i Gazeta Prawna.
Następnie rozpoczęła pracę w dziale marketingu i PR w firmie z branży informatycznej.
Obecnie od trzech lat związana z Marketing Online.
Zajmuje się marketingiem oraz organizacją szkoleń i konferencji branżowych.
Adam Latocha
Absolwent Politechniki Śląskiej i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej.
Doświadczony Marketing Manager.
Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.
Właściciel firmy doradczej.
Brał czynny udział w licznych projektach pozyskiwania środków unijnych, w tym z przeznaczeniem na działalność proeksportową (Paszport do Eksportu POIG 6.1).
>Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.
Tomasz Sobisz
Wieloletni pracownik Biura Reklamy, Marketingu i Promocji TVP Katowice (z którą nadal ściśle współpracuje).
Obecnie współwłaściciel firmy Estakada, zajmującej się m.in. szkoleniami mediowymi i językowymi, doradztwem marketingowym i produkcją telewizyjną.
Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.