fbpx

38. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na 38. Wieczór z Marketingiem, który odbędzie się 5 kwietnia 2012, godzina 17.00 (do 21.00) w gmachu Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. J. Ziętka przy ul. Krasińskiego 2 w Katowicach (budynek Zakładu Doskonalenia Zawodowego).

Kto został Człowiekiem Polskiego Marketingu roku 2011. Ogłoszeni wyników Plebiscytu „Najważniejsze w Marketingu 2011”

17.00 CZĘŚĆ WSTĘPNA
– Ogłoszenie wyników ogólnopolskiego plebiscytu „Najważniejsze w Marketingu 2011”
– Prezentacje Kapituły Konkursu: Robert Bogacki, Jaromir Matulewicz, Artur Kurkiewicz, Damian Kowalczyk, Jan Grzenia, Tomasz Sobisz, Wiesław Bełz
– Odczytanie listy nagrodzonych uczestników głosowania. Wręczenie dyplomów honorowych laureatom.
– Toast zwycięzców!

18.00 CZĘŚĆ GŁÓWNA
– Z serwisu Mediafun: Rozmowa z Jackiem Kotarbińskim o brzydkiej twarzy marketingu
– Najlepsze clipy reklamowe ostatnich lat. Autorski blok Tomasza Sobisza (Telewizja Polska SA)
– Raport Wieczoru: Dokąd zmierzamy jako społeczeństwo i państwo? Rynkowe i biznesowe konsekwencje zmian demograficznych zachodzących w naszym kraju. Na kanwie art. z tygodnika Polityka. Maja Długołęcka-Sarlej (Arket / Śląskie Towarzystwo Marketingowe )
– Dyskusja nad tezami Raportu

19.30 CZĘŚĆ KLUBOWA WIECZORU
– Jan Grzenia: Magiczne słowa marketingu
– Król Artur: Lektury opowiadane z ekranu: Eryk Misiewicz, Marketing Narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
– Artur Kurkiewicz: Ikony Współczesnej Reklamy – William Bernbach – twórca agencji DDB
– Marlena Natalia Witek: Arcydzieła architektury – Marketing architektoniczny Franka Lloyda Wrighta

21.00 A PO WIECZORZE…
… tradycyjnie spotykamy się w Dobrej Karmie, …by prowadzić długie dyskusje o marketingu i życiu 🙂

Autor programu: Wiesław Bełz