fbpx

37. Wieczór z marketingiem

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na 37. Wieczór z Marketingiem, który odbędzie się 3 marca 2012, godzina 17.00 (do 21.00) w gmachu Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. J. Ziętka przy ul. Krasińskiego 2 w Katowicach (budynek Zakładu Doskonalenia Zawodowego).


Aplikacje mobilne
Prezentuje: Łukasz Zjawiński (Softical)
Będzie o tym, jak sprawić, aby w miesiąc 30 tysięcy osób z własnej inicjatywy zainteresowało się Twoją marką, jak przeprowadzić klienta ze świata online do offline, jak wejść w fizyczny kontakt z klientem i być zawsze blisko niego
a ponadto…
Joanna Jagoda (MindLab Games) – gry symulacyjne – pokaz możliwości
Artur Kurkiewicz – raport badawczy jako element budowania strategii marketingowej (na przykładzie IBM CMO Study 2011)
Artur Król – Pierwsze wrażenia po lekturze Grywalizacji
Artur Kurkiewicz – refleksja o historii IBM i Paulu Randzie, twórcy logo korporacji
Jan Grzenia – Nazwy marek i produktów – brawurowe i frywolne
Tomasz Sobisz – Moje najlepsze najlepsze reklamy video
Maciej Mitręga – Polski badacz marketingu na obczyźnie – refleksje ze stażu w Manchester Business School

Po godzinie 20 część klubowa a w niej…
Ewa Wachowiak – Mandala dźwięku – podróż z dźwiękiem do wnętrza siebie

Wśród tych którzy dotrwają do końca rozlosujemy:

  • kultową książkę Pawła Tkaczyka „Grywalizacja” – 2 egz.
  • raport IBM CMO Study 2011 – 10 egz.
  • specjalne notesy z logo korporacji IBM – 5 egz.

Zapraszamy!

Autor programu: Wiesław Bełz
WSTĘP bezpłatny (bez rejestracji).