16.40-17.00 – Networking przed Wieczorem prowadzi Grzegorz Turniak
17.00 – CZĘŚĆ WSTĘPNA
17.00-17.05 – Na początek: Felieton „Co tam panie w marketingu?” – Wiesław Bełz
17.05-17.10 – Co słychać w Towarzystwie? Wręczenie certyfikatów i odznak nowym członkom
17.10-17.20 – Mój marketing. Alicja Prochoń – „Krok w kierunku marketingu usług medycznych”
17.20-17.30 – Temat do dyskusji. Pytanie i odpowiedź: Raport o stanie marketingu na Śląsku? Ankieta dla uczestników spotkania. Dyskusja
17.30-17.50 – Najlepsze clipy reklamowe ostatnich lat. Autorski blok Tomasza Sobisza (Telewizja Polska SA). Konkurs dla uważnych widzów
18.00 – CZĘŚĆ GŁÓWNA. Dlaczego marketingowcy zarabiają tak mało?
Jak znaleźć dobrą pracę w marketingu? Rzecz o kulisach śląskiego i polskiego rynku pracy.
Gościem specjalnym Wieczoru będzie prof. Janusz Strużyna z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
19.30 – CZĘŚĆ DYSKUSYJNA Co tam panie w marketingu?
Temat na czasie: Jak się znajduje pracę w marketingu?
19.30-20.00 – W dyskusji wezmą udział zaproszeni goście
20.00 – CZĘŚĆ KLUBOWA WIECZORU
20.00 – 20.15 – Prezentujemy książkę Wieczoru. „Koniec pracy”, Jeremy Rifkina, Wydawnictwa Dolnośląskiego 2001 – Robert Bogacki (STM)
20.15 – 20.30 – Prezentujemy książkę Wieczoru. „Jednominutowy menedżer”, Kena Blancharda i Spencera Johnsona – Monika Sienkiewicz (STM)
20.30 – 20.55 – Kod sztuki – kod reklamy – „Wiosna i Narodziny Wenus Boticellego” – Wiesław Bełz (STM)
20.55 – 21.00 – Zakończenie Wieczoru.