fbpx

27. Wieczór z marketingiem

17.00 – CZĘŚĆ WSTĘPNA i GŁÓWNA
17.01-17.05 – Na początek: Felieton „Co tam Panie w marketingu?”
„Przydały by się nam marketingowe rewolucje” – Wiesław Bełz (STM)
17.05-18.00Grzegorz Turniak – gość specjalny Wieczoru:
::Networking w dobie Facebooka. O tym jak się dziś robi kontakty biznesowe…
18.00 – CZĘŚĆ „towarzyska”
18.00-18.10 – Co słychać w Towarzystwie. Wręczenie certyfikatów i odznak nowym członkom Towarzystwa.
18.10-18.30 – Prezentacja projektu: Marketing i promocja instytucji kultury Wiesław Bełz (STM)
18.30-18.45 – Mój marketing: Magdalena (Meg) Malinowska – portal ślubny „Rezerwacje Ślubne”
18.45-19.10 – Najlepsze clipy reklamowe ostatnich lat. Autorski blok Tomasza Sobisza (Telewizja Polska SA, STM). Konkurs dla uważnych widzów.

19.30 – CZĘŚĆ DYSKUSYJNA
Marketing instytucji kulturalnej
19.30-20.00 – W dyskusji wezmą udział zaproszeni goście:
Magda Podziewska (Bytomskie Centrum Kultury Becek), Mariusz Wróbel (Bytomskie Centrum Kultury Becek), Dagmara Gumkowska (Bytomskie Centrum Kultury Becek), Tomasz Szabelski (stowarzyszenie Inicjatywa), Katarzyna Pryc (Kinoteatr Rialto), Przemysław Smyczek (Urząd Marszałkowski), Tomasz Ignalski (DM Chorzów Batory)

20.00 – CZĘŚĆ KLUBOWA WIECZORU
20.15-20.35 – Kod sztuki – kod reklamy – Psychodeliczne wizje grzechu w  obrazach Hieronima Bosha – Wiesław Bełz (STM).
20.35 – 20.55 – Prezentujemy książkę Wieczoru. „Bogactwo i nędza narodów. Dlaczego jedni są tak bogaci, a inni tak ubodzy” Davida Landesa, Warszawa 2000 Wydawnictwa Muza – Seria Spectrum – prezentuje Monika Wziętek (STM)
20.55 – 21.00 – Zakończenie Wieczoru.