3 marca 2011 w auli Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im J.Ziętka zgromadziło się ok. 60 osób – członków Towarzystwa i pasjonatów marketingu.
Gwiazdami Wieczoru były, przybyłe z Wrocławia reprezentantki spółki Nasza Klasa – Joanna Gajewska i Sylwia Dobrowolska, które w godzinnym wystąpieniu opowiedziały o historii i planach na przyszłość tego najpopularniejszego w Polsce portalu społecznościowego.
W części dyskusyjnej Wieczoru odbyła się dyskusja o standardach obsługi klienta. Jej uczestnikami byli eksperci tej tematyki – Izabella Uhl, Wiesław Porosło i Katarzyna Kowalska.
W części klubowej, po godzinie 20.00, Wiesław Bełz przedstawił kolejną odsłonę cyklu Kod sztuki – kod reklamy, poświęconą tym razem Leonardowi da Vinci. Artur Kurkiewicz zaś zaprezentował główne tezy książki Wieczoru – Marketing 3.0 Philipa Kotlera, dostarczonej przez Wydawnictwo MTBiznes.
Na początku Wieczoru Wiesław Porosło powspominał swą drogę od inżyniera telekomunikacyjnego do konsultanta marketingu, zaś Kamil Popławski przedstawił elementy oferty Towarzystwa dla swych członków. Tomasz Sobisz w swym autorskim bloku zaprezentował zestaw reklam, ostatnio wystawionej na sprzedaż, marki Frugo.
Program spotkania był bardzo bogaty, zróżnicowany. Dobra frekwencja utrzymała się do samego końca, który z konieczności przesunął się kilkanaście minut poza godzinę 21.