fbpx

24. Wieczór z marketingiem

17.00 – CZĘŚĆ WSTĘPNA.
17.01-17.05 – O czym będzie ten Wieczór. Prezentacja zaproszonych gości i prelegentów.
17.05-17.20Kama Poliwoda, Katarzyna Oryszczak, Kamil Popławski, Robert Bogacki, Wiesław Bełz. Co słychać w Towarzystwie. Wyniki Walnego Zebrania Członków STM z 15 grudnia. Prezentacja nowego zarządu. Plany na kadencję 2010 -1012.
17.21-17.35 – Najlepsze reklamy ostatnich lat. Rozkładamy na czynniki pierwsze… „Nike – Write the future”. Komentują: Joanna Waszczak, Tomasz Sobisz (Telewizja Polska SA)

17.45 – CZĘŚĆ GŁÓWNA. Temat Wieczoru.
Portale społecznościowe jako pola promocji dla biznesu i instytucji publicznych.
17.45-18.10 – „Wasza firma na Facebooku za 5 tysiaków” – o sposobach promocji podmiotów biznesowych na portalach społecznościowych – Bartek Szwedowski (STM)
18.10-18.40 – „BECEK a fejsBÓG, czyli jak chwycić hydrę za łeb” – Magda Podziewska (Bytomskie Centrum Kultury)
18.40-19.30 – „F-commerce i jego potencjał” oraz krótko o aplikacji „Świeć się” – Marek Górecki (Grupa Divante)

19.30 – CZĘŚĆ DYSKUSYJNA: Co tam panie w marketingu?
Co sądzicie o portalach społecznościowych? Czy w nich uczestniczycie? Na ile można je wykorzystywać w działaniach marketingowych? Jakie są zalety, jakie wady takich form promocji?
19.30-20.00 – W dyskusji wezmą udział zaproszeni goście: Bartek Szwedowski (Wirtualna Polska), Magdalena Podziewska (Becek), Marek Górecki, Marcin Dybicki (Divante), Artur Kurkiewicz (STM), Robert Bogacki (STM)

20.00 – CZĘŚĆ KLUBOWA WIECZORU
20.00 – 20.15 – Marketing – just in english. Business english w 15 minut. – Agnieszka Śmieja zaprosi uczestników Wieczoru do udziału w dotowanym kursie języka angielskiego dla przedsiębiorców i menedżerów współorganizowanym przez STM.
20.15 – 20.45 – Jak tańczyłem sambę w Rio – prezentacja Leszka Jonka z podróży do Brazylii
20.50 – 20.55 – Kilka słów o książce Wieczoru. Leander Kahney – „Być jak Steve Jobs” Wydawnictwo Znak. Seria „Punkty przełomowe” – Artur Kurkiewicz.
20.55 – 21.00 – Zakończenie Wieczoru.